Stel ons je vraag

Lost sales & conversie booster

Hoe optimaliseer jij je conversie?

Als een klant je winkel bezoekt, maar vertrekt zonder te kopen – waarom heeft hij niets gekocht? Wat was het doel van zijn bezoek? Wij zoomen in op de bezoekmotieven van jouw klanten. We delen hen in op basis van koopintentie en koopgedrag en berekenen jouw lost sales.

Om de impact voor de lost sales te bepalen is het goed om de gemiste conversie in kaart te brengen. Op basis daarvan geven we je advies hoe je je conversie een boost kan geven.

Wat leveren wij op?

  1. Inzicht in achterliggend bezoek- en koopgedrag;
  2. Inzicht in de redenen en impact voor lost sales;
  3. Inzicht aan welke knoppen je nog kan draaien om je conversie te verbeteren.

Andere customer insights

Shopfeedback

Dé tool om eenvoudig klantinzicht te verzamelen op filiaalniveau.

Meer informatie

Store concept optimalisatie

Ontdek het effect en de impact van jouw nieuwe winkelconcept.

Meer informatie

360 graden analyse

Monitor en optimaliseer jouw belangrijkste KPI’s.

Meer informatie

Meer weten over lost sales & conversie booster?

Neem contact met ons op