Stel ons je vraag

Masterclasses

Retail­kennis & interactie

We organiseren masterclasses met de volgende vier doelstellingen: praktische toepassing van relevante retailmodellen, op de hoogte van trends en ontwikkelingen, leer innoveren en leer van elkaar. De groep bestaat uit maximaal 15 deelnemers om zo het interactieve karakter te kunnen waarborgen. Naast onze retailexperts ontmoet je diverse gastsprekers die hun kennis en ervaring met je delen.

Masterclass Retail Strategy & Marketing

Samen met Stichting Anton Dreesman organiseren we jaarlijks de masterclass Retail Strategy & Marketing . Dit is bedoeld voor gemotiveerde retailers met twee tot vijf jaar werkervaring. Werk je op de afdeling marketing of ben je category manager? Dan is dit een interessante masterclass voor jou.

In vier interactieve sessies ga je je verdiepen in de retail theorie. Je leert de meest waardevolle retailmodellen toe te passen, maar ook hoe je technologie kunt inzetten op de winkelvloer. Ook kom je meer te weten over category management en de customer journey. De sessies bestaan niet alleen uit theorie. De opgedane kennis brengen we meteen in praktijk door middel van groepsopdrachten en Harvard Cases.

Voor meer informatie over de masterclass kan je contact opnemen met Stephanie.

Download de brochure Inschrijven
Inschrijven voor 10 juli 2020

Sessies

Voor 2020 staan de volgende sessies op de planning:

  • 3 & 4 september - Tweedaagse kick-off: Future of Retail
  • 9 oktober - Retail Models
  • 6 november - Retail Branding & Positioning
  • 4 december - Format & Channel Strategy

Retailers die eerder deelgenomen hebben zijn o.a.

A.S. Watson
HEMA
Beter Bed
Jeanse Centre
Pearle Opticiens
Eye Wish opticiens

Retail Executive Platform

Het Retail Executive Platform is een besloten ledencentrum voor directieleden, bestuurders en commissarissen van Belgische en Nederlandse retailers. Met dit platform bieden we een jaarlijks programma waarin belangrijke strategische thema’s in vijf bijeenkomsten aan bod komen. Daarbij kun je denken aan de impact van digitalisering op retail of platformen en haar maatschappelijke impact. Elke sessie wordt ingeleid door experts met een wetenschappelijke achtergrond. Vervolgens delen retail executives hun visie en praktijkervaring. In het afgelopen jaar hebben onder andere Microsoft, Amazon en Swapfiets een themacollege gegeven.

Sessies

Voor 2020 staan de volgende sessies op de planning:

  • 12 februari - Experience in retail
  • 9 juni - Sustainability in retail (verplaatst naar 9 juni ivm corona virus)
  • 9 juni - New retail in China (vervalt)
  • 29 september - SALE - Snel Adaptief Leren Excelleren
  • 10 november - Loyalty in retail

Per sessie betaal je € 750,- per persoon. Wil je aanwezig zijn met collega's? Ook dat kan én je krijgt 25% korting.

Download de brochure Inschrijven

Klanten over het Retail Executive Platform

Wil je deelnemen aan een masterclass?

Neem contact met ons op