Stel ons je vraag

Campaigns

Kennis en marketing

Ken je het gele ABN AMRO logo met de kroon? We doelen op het ‘Retailer of the Year’ concept; de grootste consumentenverkiezingen van Nederland. Jaarlijks organiseren we samen met partners retail gerelateerde verkiezingen in binnen- en buitenland. Daarmee krijgen we inzicht in de behoeften van consumenten en creëren we positieve media-aandacht. Een waardevolle combinatie van kennis en marketing.

Campaigns

Retailer of the Year

De grootste consumentenverkiezingen zijn gestart in Nederland en inmiddels uitgebreid naar negen Europese landen België, Luxemburg, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Zweden, Rusland en Portugal. In dit concept beoordelen consumenten hun favoriete retailer op basis van tien aspecten als prijs en service. Heeft jouw (web)winkel voldoende stemmen en word je als best beoordeeld? Dan mag je een jaar lang de titel voor de beste winkelketen of webshop dragen.

Meer informatie

Best Product of the Year

In 2014 organiseerde we voor de eerste keer de ‘Best Product of the Year’ verkiezing in Nederland. Consumenten beoordelen producten op de volgende criteria: prijs-kwaliteitverhouding, herhalingsaankopen, productpresentatie, gebruiksvriendelijkheid en herhaalaankopen. Wanneer het product voldoende beoordelingen krijgt en het hoogste scoort op de criteria wordt het gekroond met de titel ‘Best Product of the Year’. We organiseren dit concept in tien Europese landen: Nederland, België, Frankrijk, Spanje, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Portugal en Zweden.

Meer informatie

Foodservice Award

Een redelijk nieuwe verkiezing is de ‘Foodservice Award’ – een samenwerking tussen Horecava en Q&A. We onderscheiden daarin dertien categorieën als Hotels, catering en Leisure. Alle Nederlandse foodservice bedrijven met minimaal vijf vestigingen kunnen deelnemen. Consumenten beoordelen hen vervolgens op aspecten als service, kwaliteit van producten en gastvrijheid. De winnaars worden bekendgemaakt tijdens de Horecava in RAI Amsterdam.

Meer informatie

Beste Folder Award

Folders zijn een belangrijk medium voor retailers om hun klanten te bereiken. Wekelijks vallen er stapels folders door brievenbussen van Nederlandse huishoudens. Welke favoriet is bij de consument achterhalen we met de ‘Beste Folder Award’ verkiezing. Daarin maken we onderscheid in branches, te denken aan persoonlijke verzorging en mode. De winnaar mag een jaar lang communiceren met het beeldmerk van ‘Beste Folder Award’. We voeren deze verkiezing uit in opdracht van DDMA.

Meer informatie

ANWB Verkiezingen

Weet jij wat het leukste uitje van dit jaar is? Of wat de leukste camping in Nederland of over de grens is? Wij vragen het aan de consument. Tijdens de verkiezingen ‘Leukste uitje van Nederland’ en ‘Camping van het Jaar’ beoordelen ANWB-leden hun favoriete uitje in verschillende categorieën. Tijdens de feestelijke uitreikingen worden de winnaars in het zonnetje gezet. ANWB is eigenaar van het concept, wij faciliteren en analyseren deze verkiezingen.

Klanten over onze campaigns

Partner worden van onze verkiezingen?

Neem contact met ons op