Stel ons je vraag

Campagne effectmeting

Levert jouw campagne het gewenste effect?

Hoe is je campagne verlopen? Zet deze aan tot actie? Het antwoord krijg je door het uitvoeren van een effectmeting. Om het effect te bepalen doen we tijdens of na de campagne een onderzoek onder consumenten. Dit kan onder jouw eigen klanten of een representatief consumentenpanel. Zo bepalen we of het gewenste doel is bereikt en brengen we jouw aandachtspunten in kaart.

Wat leveren wij op?

  • Inzicht in de herkenbaarheid van jouw campagne;
  • Inzicht in hoeverre het gewenste doel is bereikt;
  • Aandachtspunten voor een volgende succesvolle campagne.

Andere customer insights

Bezoekersprofielen & doelgroep

Kom erachter wie jouw (potentiƫle) bezoeker en uiteindelijke doelgroep is, zowel in je winkel als je webshop.

Meer informatie

Naamsbekendheid & imago

De bekendheid en indrukken van je organisatie in beeld.

Meer informatie

Retail waterval

Krijg grip op je campagnes door een gestructureerde weergave van de markt en je (terugkerende) klant.

Meer informatie

Meer weten over de campagne effectmeting?

Neem contact met ons op