Dirk is de overall winnaar van de ‘Beste Folder Awards’ verkiezing, editie 2018. Naast de supermarktketen namen zeven andere retailers een categorie award in ontvangst tijdens het Hoera voor de Folder! event.
In de afgelopen weken hebben consumenten hun favoriete folder beoordeeld. In totaal zijn er ruim 60.000 stemmen uitgebracht. De deelnemende folders zijn beoordeeld op aspecten als ‘aantrekkelijkheid van de folder’, ‘leukste producten’ en ‘leesformaat’. Folderlezers vinden ‘scherpste aanbiedingen’ het belangrijkste aspect, direct gevolgd door ‘bevat producten die ik wil kopen’ en ‘informatief’. Nederlanders beoordeelden de folders met een gemiddelde van 7,4.
In deze editie van de ‘Beste Folder Awards’ zijn er negen categorieprijzen uitgereikt en één overall award. Dirk heeft met drie prijzen de favoriete folder van de consument.
CATEGORIE | WINNAAR | GEMIDDELD EINDCIJFER | BESTE ASPECT |
Bouwmarkten | Formido | 7,7 | Overzichtelijk |
Cadeau | Primera | 7,2 | Overzichtelijk |
Drogisterij & Parfumerie | ICI PARIS XL | 7,6 | Aantrekkelijk |
Elektronica | MediaMarkt | 7,8 | Overzichtelijk |
Fashion | Zeeman | 7,4 | Scherpste aanbiedingen |
Food | Dirk | 8,4 | Scherpste aanbiedingen |
Living | Intratuin | 7,7 | Aantrekkelijk |
Warenhuizen | Xenos | 7,7 | Leukste producten |
Online | Dirk | 8,4 | Scherpste aanbiedingen |